تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی:توقعات از کشتی گیران خوزستانی بسیار بالاست

رامین طاهری روز شنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حضور تیم های قدرتمندی همچون روسیه، آذربایجان و ترکیه قطعا سطح مسابقات بسیار بالا و این موضوع کار ما را سخت تر می کند.
ملی پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با اشاره به این که بچه های تیم هم قسم شده اند که بر روی بالاترین سکوی مسابقات قرار گیرند افزود: اگر چه کار بسیار سختی است اما امیدوارم که بهترین کشتی های خود را بگیریم و همچون سال گذشته عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهیم.
وی در ادامه به وضعیت آسیب دیدگی خود اشاره کرد و گفت: قدری از ناحیه زانو آسیب دیده هستم اما با زحمت های دکتر تیم و آقای اشکانی در رقابت های جام جهانی با آمادگی کامل حضور خواهم داشت و تلاش می کنم که بهترین کشتی هایم را بگیرم.
طاهری با اشاره به این که در ترکیب تیم روسیه 4 کشتی گیر عنوان دار جهان و المپیک حضور دارند افزود: همچنین تیم های ترکیه و آذربایجان با نفرات اصلی خود پا به این مسابقات می گذارند که حساسیت کار را دوچندان می کند.
وی با بیان این که عملکرد کشتی فرنگی در سال های اخیر توقعات مردم را بالا برده است افزود: با توجه به این که بیش از 50 درصد تیم ملی از بچه های خوزستان هستند فشار کار روی ما بیشتر است چرا که در مقابل خانواده و دوستانمان بازی می کنیم.
ملی پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با اشاره به این که تا آخرین نفس در این رقابت ها می جنگیم و چیزی کم نمی گذاریم افزود: خوشبختانه از حریفان خود شناخت خوبی دارم و فکر می کنم حرف جدی ام در این رقابت ها کشتی گیران روسیه و ترک باشند.
وی گفت: در چند ماه گذشته تمرینات بسیار سختی انجام دادیم و باید مزد زحمات خود را در این مسابقات بگیریم. بچه های خوزستان در این مسابقات حرف های بسیاری برای گفتن دارند و قطعا از نام کشتی فرنگی ایران و خوزستان دفاع می کنند.
طاهری با بیان این که تمام تلاش خود را انجام می دهیم که پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم و دل مردم ایران را باز دیگر شاد کنیم افزود: امیدوارم که مردم خوزستان و بخصوص آبادانی های عزیز مثل همیشه ما را یاری کنند.
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2017 روزهای 26 و 27 اسفندماه به میزبانی آبادان برگزار می شود.
6064
خبرنگار: پارسا شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوش وزن 80 کیلوگرم کشتی فرنگی:توقعات از کشتی گیران خوزستانی بسیار بالاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..