تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش زیدان به معجزه بارسا مقابل PSG

کد خبر: ۴۹۶۰۲۲

۳۴۹  بازدید

بسیاری معتقدند که بارسلونا پس از پیروزی شگفت انگیز 6-1 بر پاری سن ژرمن و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از همیشه خطرناک تر و مدعی تر شده است.

ورزش سه: رئال فردا در برنابئو با بتیس دیدار حساسی پیش رو دارد؛ در حالی که تنها تیمی در اسپانیا محسوب می شود که در این فصل شکستی در خانه تجربه نکرده است.

زیزو در نشست خبری این بازی گفت:« فردا در خانه، همه تلاش مان را خواهیم کرد تا برنده شویم. تا به اینجا در برنابئو باختی نداشته ایم و این یعنی کارمان را خوب انجام داده ایم. فردا و در ادامه فصل نیز هدف مان ادامه همین روند است.»

مصدومیت موراتا در تمرین امروز:« چیز خاصی نبود و فردا با ما خواهد بود. نام موراتا در فهرست 18 نفره قرار دارد.»

بارسا خطرناک تر از همیشه:« به اعتقاد من اینطور نیست. بارسای بعد از بازی با پاری سن ژرمن همان بارسای قبل است و مثل همیشه رقیب اول ما.»

تاثیر داوری روی صعود بارسلونا:« در این مورد صحبت نمی کنم. تنها دغدغه فعلی من، بازی با بتیس است و اینجا نیستم تا در مورد تیمی دیگر حرف بزنم.»

لالیگا یا لیگ قهرمانان:« سال هاست که قهرمان لالیگا نشده ایم و فتح این جام برای ما بسیار مهم است.

شاید در برخی بازی های لالیگا به گونه ای ظاهر شده ایم که هواداران تصور می کنند این جام برای مان کم ارزش است ولی اینطور نیست. همیشه و هر سه روز یک بار نمی توان خوب بازی کرد. برخی مواقع تیم های کم نام و نشان هم شما را غافلگیر می کنند. در لیگ قهرمانان نیز مثل لالیگا هدف ما قهرمانی است و هیچ جامی ارجح تر نیست؛ هرچند قهرمانی در لالیگا امسال برای مان ارزش فراوانی دارد.»

جو منفی علیه رئال بیشتر از بارسا:« نمی دانم. شاید چون رئال بی همتاست. هرگاه اشتباه داوری در بازی ما رخ می دهد، جو سنگینی به وجود می آید و این ما را آزار می دهد؛ ولی تاکید می کنم که هر بار پیروز شده ایم، به خاطر قابلیت های خودمان بوده نه کمک های داوری.»

رونالدو یا راموس؛ کدام قدرت رهبری بیشتری دارد؟ « هر دو کاپیتان و از بازیکنان بسیار مهم تیم هستند. همه ما شخصیت و قدرت رهبری و نفوذ راموس روی بازیکنان جوان را می شناسیم؛ با این حال هم راموس و هم رونالدو، تاثیر زیادی روی بازیکنان دارند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش زیدان به معجزه بارسا مقابل PSG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..