تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مزار شریف» بهترین فیلم جشنواره فونیکس استرالیا شد

«مزار شریف» بهترین فیلم جشنواره فونیکس استرالیا شد

فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده بهترین فیلم جشنواره فونیکس استرالیا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده از تولیدات سازمان سینمایی حوزه هنری که در جشنواره بین المللی فیلم «فونیکس» استرالیا شرکت کرده بود، برنده‌ جایزه‌ بهترین فیلم این رویداد شد.

از محصولات سازمان سینمایی حوزه هنری، فیلم‌ مستند «A۱۵۷»، انیمیشن «آنتراکت» و دو فیلم کوتاه «خانه» و «مثل بادکنک» نیز در این جشنواره حضور داشتند.

فیلم سینمایی «مزار شریف» که در سی و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین جلوه‌های ویژه و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را دریافت کرده بود، به داستان حمله تروریستی طالبان به کنسولگری جمهموری اسلامی ایران در شهر مزارشریف می‌پردازد که طی آن تعدادی از دیپلمات ایرانی به شهادت رسیدند.

جشنواره بین المللی فیلم «فونیکس» از هفتم تا ۱۲ اسفند ماه امسال در شهر ملبورن کشور استرالیا برگزار شد.

58243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مزار شریف» بهترین فیلم جشنواره فونیکس استرالیا شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..