تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار رؤسای کمیسیون‌های مجلس با آملی‌لاریجانی

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس قوه قضائیه برگزار شد که طرفین بر تعامل و همکاری بیشتر بین ۲ قوه مقننه و قضائیه تاکید کردند.

صراط: رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس قوه قضائیه برگزار شد که طرفین بر تعامل و همکاری بیشتر بین ۲ قوه مقننه و قضائیه تاکید کردند.

اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، گفت: جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه هفته گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه شیوه ارتباط و هماهنگی دستگاه قضایی و قوه مقننه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در همین راستا اخیرا رئیس قوه قضائیه فردی را به عنوان رابط (امین‌حسین رحیمی) انتخاب کرده است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: همچنین در این جلسه بر تعامل و همکاری دادگستری استان‌ها با مجمع نمایندگان تاکید و بنا شد تا جلسه رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با رئیس دستگاه قضا در هر سال 2 یا 3 بار برگزار شود.

ملکشاهی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه در این جلسه بر هماهنگی و ارتباط بیشتر قوای مقننه و قضائیه تاکید و نکاتی را در خصوص مشکلات موجود در دستگاه قضا به ویژه در حوزه مالی مطرح کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار رؤسای کمیسیون‌های مجلس با آملی‌لاریجانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..