تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سیستان‌وبلوچستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان رشته‌های کتبی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان صبح امروز، 21 اسفندماه اعلام شد.

محسن علی‌محمدی، کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان گفت: برگزیدگان رشته‌های کتبی سی و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سیستان و بلوچستان صبح امروز، 21 اسفندماه اعلام شد.
وی اظهار کرد: در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه، حسین اکبری، سمیه بیزادی‌زاده و رضا سیدآبادی و در رشته حفظ موضوعی قرآن نیز محمد پیشه‌ور، مهدی جامعی و صدرا احراری رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
کارشناس قرآن اداره امور فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم، فرشته شیردلی، مهدیه نجفی و فرشته محمدی، در رشته احکام علی سرگلزائی، فرشاد رحیمی و همت‌الله خرمی و در رشته آشنایی با سیره معصومین نیز علی نیک‌منش رتبه‌های برتر را بدست آوردند.
علیمحمدی بیان کرد: عزت‌الله منصوری، بگم یاری بندانی و صالح جاویدان در رشته آشنایی با احادیث اهل بیت(ع) و جعفر دهقانیان در رشته حفظ 5 جزء، مهدی جامعی در رشته حفظ 20 جزء و صدرا احراری نیز در رشته حفظ کل موفق به کسب رتبه اول شدند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت دانشگاه سیستان‌وبلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..