تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعضای دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری انتخاب شدند + اسامی

اولین نشست هشتمین دوره شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری برگزار و اعضای دفتر سیاسی این حزب براساس اساسنامه تعیین شدند.

به گزارش تسنیم، اولین نشست هشتمین دوره شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری برگزار شد و اعضای دفتر سیاسی حزب براساس اساسنامه تعیین شدند.

بر این اساس داریوش قنبری، انوشیروان محسنی بندپی، عبدالله خدری، علی ساری، عبدالله حاتمیان، شهروز برزگر، حسین قیومی، میرزابابا مطهرنژاد، رضا جلالی، اقبال محمدی، آرش حبیی، علی‌اکبر فلاح، رویا زمانی، امیر طاهرخانی و حمید شکوهی به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل دفتر سیاسی حزب مردم سالاری انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم، پانزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری جمعه (6 اسفند) در مجتمع آدینه تهران برگزار شد. در این مراسم اعضای این حزب تصویب کردند مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری نامزد ریاست‌جمهوری دوره دوازدهم شود.

کواکبیان دبیرکل حزب مردم‌سالاری نیز با تشکر از اعضای این حزب در سراسر کشور گفت که با مشورت برخی از بزرگان در صورت صلاحدید این درخواست را اجابت می‌کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعضای دفتر سیاسی حزب مردم‌سالاری انتخاب شدند + اسامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..