تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت جوی کشور / هفته پر بارش برای سراسر کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در ۱۱ استان کشور شاهد بارش باران خواهیم بود.

 به گزارش «قدس آنلاین»،  محمد اصغری اظهار داشت: هفته پر بارشی پیش روی کشور است و اوج بارندگی ها را در استان های غرب و جنوب غرب کشور شاهد خواهیم بود. از امروز بارش ها آغاز شده و اوج بارندگی ها در استان های ایلام، لرستان، چهارمحال، کهگیلویه، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و شرقی است.  

وی با بیان اینکه در بخش هایی از استان خوزستان باران می بارد، تاکید کرد:به علت گرد و غبار ایجاد شده در عراق و کانون های داخلی، امروز در جنوب غرب کشور شاهد پدیده گرد و غبار خواهیم بود.  

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه هوای آذربایجان شرقی تا نوروز بارانی است، تاکید کرد: بارش ها در این استان به تناوب است و یک روز در میان رخ می دهد.  

اصغری افزود:فردا در گلستان، خراسان شمالی و بخش هایی از خراسان رضوی شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.  

وی در مورد هوای تهران، گفت: از عصر امروز بارش باران در تهران آغاز شده و فردا این بارش ها پراکنده است اما بارش ها در روز دوشنبه دوباره شدت می گیرد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت جوی کشور / هفته پر بارش برای سراسر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..