تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فورا توافق هسته ای را پاره کنید

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، پایگاه آمریکایی بریت بارت (Breitbart) با انتشار گزارشی به انعکاس اظهارات جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل در رابطه با توافق هسته ای پرداخته است.


این گزارش تحت عنوان "ترامپ باید توافق هسته ای ایران را سریعا پاره کند" منتشر شده است.


در این گزارش آمده است: «جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل روز جمعه با اشاره به توافق هسته ای ایران عنوان کرد که کاخ سفید ترامپ باید این توافق را فورا پاره کند.»

بریت بارت در ادامه به نقل از بولتون می نویسد: «هر قدر که این اقدام به تعویق بیافتد ایران قوی تر می شود و برنامه موشک های بالستیک و تسلیحات هسته ای ایران آزادانه پیش می رود[!]»

506




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فورا توافق هسته ای را پاره کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..