تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرخ واردات از چین افزایش یافت

اخبار اقتصادی

Imports from China increased rate نرخ واردات از چین افزایش یافت

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: علی رغم امضای برجام همچنان نرخ واردات از چین افزایش یافته و قراردادهای وعده داده شده با شرکت های اروپایی هنوز بسته نشده است.

خبرگزاری مهر:‌ عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: علی رغم امضای برجام همچنان نرخ واردات از چین افزایش یافته و قراردادهای وعده داده شده با شرکت های اروپایی هنوز بسته نشده است.
 
هدایت الله خادمی اظهار داشت: در دولت یازدهم علی رغم ادعاهای دولت در مورد اجرای برجام و قرار داد با شرکت های اروپایی واردات از کشور چین افزایش یافته است.
 
نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علی رغم حصول برجام قراردادهای وعده داده شده با کشور های اروپایی بسته نشده و دولت نیازهای صنعتی، کشاورزی و حتی کالای غیر ضرور خود را از چین تامین کرده است.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه واردات از چین افزایش یافته است گفت: اروپایی ها بدون تامین نظر آمریکا در سطح قابل قبول با ایران وارد مذاکرات و مبادلات اقتصادی نخواهند شد.
 
وی با اشاره به اظهارات روحانی مبنی بر اینکه در دولت قبل به جای جوانان ایرانی جوانان چینی سر کار رفتند، اظهار داشت: بیکاری در دولت یازدهم هم افزایش یافت و دولت تولیدی ایجاد نکرد که منجر به اشتغال شود.
 
خادمی تاکید کرد: دولت بنایی برای افزایش تولید ندارد به همین دلیل نرخ بیکاری و واردات رو به افزایش است.

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام

بیکاری چین واردات امتیاز شما به این صفحه: 1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

اینم جالبه !

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ارزش پرتفوی سهام عدالت حدود ۴۶ هزار میلیارد …




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرخ واردات از چین افزایش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..