تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت درگفت وگو با محمدرضا فراهانی

شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 13:122017-03-11فرهنگي

ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر و تقویت فضای پرنشاط وانگیزه فرهنگی و هنری در دانشجویان و جامعه پزشکی از جمله اهداف جشنواره ای است که هشتمین دوره آن قرار است از 25 فروردین تا اول اردیبهشت ماه 96 در پردیس تئاتر تهران برگزار شود.

- " / از جمله تغییرات مهم و منحصر به فرد جشنواره هشتم، امکان شرکت دانشجویان دانشگاه های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی در جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت است.

همچنین با محدود شدن و البته تخصصی تر شدن حوزه ها، این دوره از جشنواره بر پنج بخش فیلم، تئاتر، هنرهای تجسمی، ادبی و موسیقی متمرکز شده است.

یکی دیگر از ویژگی های این دوره از جشنواره تعامل خوب هنرمندان و حضور چهره های شناخته شده در بخش سیاستگذاری و اجرایی است.

هر رشته یک دبیر تخصصی دارد و سیما تیرانداز، فرهاد قائمیان، مرتضی گودرزی دیباج، افشین یداللهی و بابک زرین به ترتیب دبیری بخش های تئاتر، فیلم، هنرهای تجسمی، ادبی و موسیقی را عهده دار هستند.

همچنین چهره های شناخته شده هر عرصه در شورای تخصصی مربوطه در انتخاب هیأت داوران، برای افزایش کیفیت اجرایی جشنواره و تعیین شاخص های داوری به برگزار کنندگان جشنواره ارائه راهکار می دهند که از میان آنها می توان به هوشنگ مرادی کرمانی و ابوالفضل زرویی نصرآباد در شورای




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت درگفت وگو با محمدرضا فراهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..