تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفته نظافت عمومی در رشتخوار

برگزاری هفته نظافت عمومی در رشتخواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،کاظم کامیاب رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوار گفت : با همکاری شهرداری و دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای اولین بار در سطح شهرستان برنامه هفته نظافت عمومی با حضور مسئولین و مردم در آخرین هفته سال به مرحله اجرا در خواهد آمد.
 وی افزود: سه مسیر پرتردد و تفرجگاه های اصلی شهرستان شامل تفرجگاهای روستاهای فتح آباد، آبشار و تنگل علی آباد دامن، و آبشار و آبگرم گرماب در روستای سعادت آباد رشتخوار در ایام باقی مانده سال جاری با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آماده سازی خواهد شد.
کامیاب گفت: با توجه به مشخص شدن ۱۰ مسیر گردشگری در سطح استان در جهت حفظ امنیت توسط نیروهای انتظامی و با قرار گرفتن شهرستان رشتخوار و خواف به عنوان یکی از مسیرها، ۵ مسیر اصلی گردشگری شهرستان رشتخوار نیز زیر پوشش امنیت نیروی انتظامی قرار خواهد گرفت.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان رشتخوارافزود: شهرستان رشتخوار با 65 هزار جمعیت در 200 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده است که با بیش از 270 اثر تاریخی و طبیعی یکی از شهرستان های تاریخی و زیبای استان خراسان رضوی است که همه ساله پذیرای گردشگران و مسافرین زیادی از نقاط مختلف کشور است.
انتهای پیام// ز.ی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفته نظافت عمومی در رشتخوار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..