تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سه کشتی گیر کرمانشاهی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند

ساعت: 12:12 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1059856

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه از راه یابی سه آزادکار کرمانشاهی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان ایران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور کیانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اسپورت، اظهار کرد: علی شهبازی، میثم زارع و محمدرضا قیاسی کشتی گیران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

کیانی ادامه داد: در وزن 46 کیلوگرم که شهبازی کشتی می گیرد سه کشتی گر دیگر از استان های مازندران، گلستان و لرستان نیز حضور دارند.

وی افزود: در وزن 76 کیلوگرم نیز به جز زارع کشتی گیر کرمانشاهی سه کشتی گیر از مازندران، ایلام و تهران نیز در اردو حضور دارند.

دبیر هیات کشتی کرمانشاه با بیان اینکه قیاسی کشتی گیر دعوت شده دیگر کرمانشاهی به اردوی تیم ملی در وزن 85 کیلوگرم حضور دارد، گفت: کشتی گیرانی از لرستان و مازندران هم در این وزن به اردو دعوت شده اند.

کیانی اظهار کرد: مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان روزهای 20 تا 27 اسفندماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

وی همچنین از حضور یک مربی کرمانشاهی به نام محمدرضا چایچی در اردوی تیم ملی نوجوانان ایران در کنار سه مربی دیگر از استان های گیلان، همدان و مازندران خبر داد.

کیانی در پایان اظهار کرد: غلامرضا محمدی به عنوان سرمربی کار هدایت ملی پویان نوجوان ایران را برعهده دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سه کشتی گیر کرمانشاهی به مرحله دوم اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..