تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدخدایی: شورای نگهبان ترس ندارد /درباره بقایی اظهارنظر نمی‌کنم/توضیح مجدد درباره جلسه ردصلاحیت هاشمی

کدخدایی: شورای نگهبان ترس ندارد /درباره بقایی اظهارنظر نمی‌کنم/توضیح مجدد درباره جلسه ردصلاحیت هاشمی

به گزارش خبرآنلاین، عباسعلی کدخدایی در نشست خبری خود با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رییس مجلس گفته است منتقدان به دلیل ترس از ردصلاحیت شورای نگهبان تنها از مجلس انتقاد می‌کنند، گفت: شورای نگهبان ترس ندارد، مگر شما از ما می‌ترسید؟ هرچه دل تنگتان می‌خواهد بگویید. صحبت رییس مجلس نیز نشان می‌دهد که کسی از شورای نگهبان نمی‌ترسد.

اهم اظهارات سخنگوی شورای نگهبان را از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

*{درباره اظهارات آیت‌الله جنتی در افتتاحیه مجلس خبرگان که انتخابات شوراها و عدم بررسی صلاحیت نامزدها توسط شورای نگهبان را مصیبت بزرگ خواندند} شورای نگهبان در انتخابات شوراهای شهر و روستا ورود نمی‌کند. اصل ۹۹ چنین اختیاری را به شورای نگهبان نداده است.

*اظهارات آیت‌الله جنتی هم در مقام رییس مجلس خبرگان بوده است و نه در مقام دبیر شوای نگهبان و در واقع، نگرانی از یک مساله بوده است.

*{درباره اظهارات حمید بقایی که گفته است رد صلاحیت نخواهد شد} شورای نگهبان نیز تا اینقدر مطمئن نیست و اظهارنظر نمی‌کند. هر اظهارنظری هم تا پیش از اعلام نظر رسمی شورای نگهبان فاقد اعتبار است.

**{درباره اینکه برخی از هم‌اکنون تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کردند و حتی به سفرهای استانی می‌روند} شورای نگهبان به وظایف قانونی خود عمل خواهد کرد و این مسائل رصد می‌شود. همچنین دستگاه‌های اجرایی و انتظامی هم باید در این باره براساس قانون عمل کنند. تاکنون به فردی تذکر ندادیم؛ اما این مساله در دست بررسی است.

**{درباره اظهارات اخیر خود که ای کاش وزیر اطلاعات وقت در نشست تایید صلاحیت آیت‌الله هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ حضور نمی‌یافت} من گفتم ای کاش آن مساله رخ نمی‌داد تا رسانه‌ها به آن مساله دامن بزنند. ما براساس قانون عمل خواهیم کرد و از همه مراجع براساس قانون استعلام کرده و نظرات آنها را می‌شنویم.

این خبر کامل می‌شود.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدخدایی: شورای نگهبان ترس ندارد /درباره بقایی اظهارنظر نمی‌کنم/توضیح مجدد درباره جلسه ردصلاحیت هاشمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..