تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ ۳۰۸ میلیون گوشی فروخت اپل ۲۱۵ میلیون آیفون

سامسونگ ۳۰۸ میلیون گوشی فروخت اپل ۲۱۵ میلیون آیفون

به گزارش خبرآنلاین، این در حالی است که متوسط قیمت و متوسط سود خالص در آیفون به‌قدری بالاست که سودآورترین فروش به اپل تعلق‌گرفته است.

بر این اساس نزدیک 44.9 میلیارد دلار از سود خالص فروش گوشی در جهان یعنی حدود 80 درصد از رقم 53.7 میلیارد دلار از آنِ اپل شده است و رقم تعلق‌گرفته به سامسونگ 8.3 میلیارد دلار یعنی 14.6 درصد شده است.

شکست سامسونگ به دلیل انفجار نوت 7 در این رقم نیز تأثیر گذار بوده است و درمجموع مارجین اپل 32.4 درصد و مارجین سامسونگ کمتر از 11.6 درصد بوده است.

در این میان هوآوی چین سومین کمپانی جهان در سال 2016 شد که به‌تنهایی 73.2 میلیون گوشی فروخت. فروش سری اَسِند/ Ascend تنها 65.7 میلیون گوشی را در برگرفته است.

فروش 46.4 میلیون گوشی نیز توسط کمپانی جوان شائومی (شیائومی) قابل‌توجه است هرچند رقم 2015 این کمپانی 65 میلیون بود که کاهش عمده‌ای را نشان می‌دهد.

دو کمپانی چینی Vivo با 33.7 میلیون (سری Y در حدود 25.6 میلیون گوشی) و اوپو با سری R در رده‌های بعدی جای گرفتند.

درمجموع در سال گذشته هوآوی، Vivo و اوپو هرکدام 1.5 درصد از سود فروش جهانی را عاید خود کردند.

این سه کمپانی بازار چین را در اولویت فروش خود قرار داده و گوشی‌هایی باقیمت 260 تا 520 دلار را به مشتریان بومی فروخته‌اند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ ۳۰۸ میلیون گوشی فروخت اپل ۲۱۵ میلیون آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..