تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختر کامبوجی با نقص عجیب مادرزادی / فیلم(18+)

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  " پیکترا پوو" دختر 6 ساله اهل ناحیه " سیم ریپ" کامبوج  با یک نقص مادرزادی عجیب به دنیا آمده است. در وسط سر این دختر معصوم یک شکاف 10 سانتی عمیق وجود دارد که هر هفته نیز بزرگ می شود. " سری" مادر 40 ساله وی، زمانی که 7 ماه از دوران بارداری اش می گذشت متوجه شد که دخترش دارای چنین مشکلی در ناحیه سر است. بنا به گفته مادر بزرگ 67 ساله وی، پزشکان به دخترش گفته اند که از درمان فرزندش عاجز هستند و وی با وجود این شکاف عجیب در سر از بیمارستان مرخص شده است.

وی در این خصوص گفت: " دامادم زمانی که هنوز "پوو" بدنیا نیامده بود از دنیا رفت. دخترم در ماه سوم بارداری معاینات مخصوص زمان بارداری را انجام داد اما پزشکان به وی گفتند که هیچ مشکلی وجود ندارد. ناگهان در ماه هفتم بارداری این مشکل جدی تشخیص داده شد که متاسفانه برای درمان آن بسیار دیر شده بود. من هر هفته سه روز به عبادتگاه محلی می روم و حدود 10 تا 25 دلار برای هزینه درمان نوه ام جمع آوری می کنم. ما هر روز به درگاه خداوند دعا می کنیم تا کسی در این جهان برای درمان این دختر معصوم به ما کمک نماید."دختر کامبوجی با نقص عجیب مادرزادی + تصاویر (18+)

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختر کامبوجی با نقص عجیب مادرزادی / فیلم(18+)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..