تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحقق صد درصدی مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات

به گزارش افکارنیوز،

حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در پاسخ به این سؤال که مشارکت مردم در سال جاری برای بازسازی عتبات عالیات به چه میزان بوده است؟ گفت: بیش از ۸۰ درصد پیش‌بینی‌های ما در خصوص مشارکت مردم در سال جاری محقق شده و با توجه به روند موجود و پس از جمع‌بندی مشارکت‌های استانی به نظر می‌رسد که ۱۰۰ درصد مشارکت پیش‌بینی شده برای سال جاری محقق شود.

پلارک اعلام کرد: سال گذشته ۹۰ درصد پیش‌بینی‌ها و هزینه‌ها توسط مردم محقق شد اما امسال پیش‌بینی و تعهد ما برای پرداخت هزینه پروژه‌ها ۱۱۲ میلیارد تومان بود که به نظر می‌رسد امسال ۱۰۰ درصد آن محقق شود.

وی تصریح کرد: برای سال آینده نیز ۳۰ درصد بیش از سال جاری پیش‌بینی مشارکت مردمی داریم که امیدواریم این پیش‌بینی نیز محقق شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحقق صد درصدی مشارکت های مردمی برای بازسازی عتبات عالیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..