تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زائران سفرهای نوروزی بخوانند

به گزارش افکارنیوز،  روابط عمومی سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به استقبال قابل توجه زائران برای سفر به عتبات عالیات در ایام عید نوروز، تهیه و تدوین راهنمای این سفرها که به صورت فشرده تذکرات و توصیه های لازم را به زائران ایام نوروز گوشزد می‌کند، از ماه های گذشته در برنامه این سازمان بوده است و در آستانه آغاز سفرهای نوروزی عتبات در میان حدود نیمی از زائران کاروان های نوروزی در سراسر استان ها توزیع خواهد شد.

به زائران سفرهای نوروزی عتبات توصیه می شود ضمن توجه به راهنمایی های مدیران کاروان‌ها در طول سفر، پیش از اعزام راهنمای تهیه شده را نیز مطالعه کرده و نکات تاکید شده در این راهنما را مورد توجه قرار دهند تا ضمن بهره گیری معنوی از زیارت عتبات عالیات، سفری توأم با آرامش را تجربه کنند.

ضمنا راهنمای مذکور از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی hajnews.ir  نیز قابل دریافت خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زائران سفرهای نوروزی بخوانند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..