تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند

ساعت: 10:45 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060632

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با بیان اینکه شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند، گفت: فرصت ما حضور است اگر روحانیون، زنان و جوانان متدین و... حضور پیدا کننند این تهدید به فرصت تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهرزنجان حجت ‎الاسلام کریم حسنی، با بیان  اینکه در یک تعریف فضای مجازی یک فضای تئوری است که در آن ارتباطات کامپیوتری رخ می دهد، افزود: این ارتباطات خیلی گسترده هستند.

وی با بیان اینکه نفوذ تلگرام و اینیستاگرام در بین مردم ایران خیلی زیاد است، گفت: در فضای حقیقی طرفین با هم چهره به چهره ارتباط برقرار می کنند.

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با اشاره به آسیب های فضای مجازی و اینکه افراد با هویت های مختلف می توانند در فضای مجازی حضور پبدا کنند، تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور ما و برخی کشورها از آموزه های اسلامی استفاده می کنند و مردمان ما دارای حیای بیشتر هستند و بخاطر از بین بردن و از هم تنیدن این شرم و حیا فضای مجازی را آوردند.

وی با بیان اینکه فضای مجازی شرم و حیا را از بین می برد، افزود: فضای مجازی فضای تخیّل است.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه شخصی که مدام در فضای مجازی است در ذهن خود پرورش تخیل می دهد، افزود: تخیل در فضای مجازی حرف اول را می زند.

وی ادامه داد: اگر طرفینی که در فضای مجازی هستند واقعیت را می دیدند شاید از از فضا دور می شدند.

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان با اشاره به گسترش فضای مجازی در عصر کنونی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که روحانیون باید به عرصه فضای مجازی وارد شوند.

مسئول معاونت پژوهش حوزه علمیه زنجان گفت: ما باید در درون این فضا باشیم و این فضا را تبدیل به احسن کنیم .

وی با تاکید بر اینکه شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند، گفت: فرصت ما حضور است اگر روحانیون، زنان و جوانان متدین و... حضور پیدا کننند این تهدید به فرصت تبدیل می شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شبکه های مجازی تهدید بزرگی هستند که باید به فرصت تبدیل شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..