تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آجیل ارزان شده اما مردم کمتر از پارسال می خرند/ قدرت خرید مردم کاهش یافته است

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060827

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه خبر داد؛

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه گفت: علی رغم کاهش قیمت آجیل حجم خرید آن نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن شرقی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با اشاره به وضعیت بازار آجیل شب عید، اظهار کرد: امسال آجیل بدون کمبود با قیمت و کیفیت مناسب در بازار عرضه شده و از این حیث سالی استثنایی برای بازار آجیل به شمار می رود.

وی افزود: قیمت ها نسبت به سال گذشته نه تنها افزایش نداشته بلکه در بسیاری از محصولات با کاهش نیز مواجه شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه تصریح کرد: نسبت به سال گذشته تنها نخودچی و بادام هندی به دلیل پاره ای از مسائل با افزایش نسبی قیمت همراه شده اند.

وی تصریح کرد: علی رغم عرضه آجیل با کیفیت مناسب و ارزانی نسبت به سال گذشته حجم خرید ها به شکل محسوسی تا به امروز کاهش داشته است که به نظر علت اصلی آن کمبود پول در گردش و کاهش قدرت خرید در جامعه است که منجر شده مردم هزینه های خود را بیش از پیش مدیریت کنند.

شرقی با اشاره به عرضه برخی محصولات بی کیفیت توسط دستفروشان، خاطرنشان کرد: متاسفانه این روزها پسته های خام بی کیفیت در کنار خیابان ها به فروش می رسد که از نظر کیفیت بسیار پایین بوده و از نظر کیفیت فاقد پایین ترین حداقل هاست.

رئیس اتحادیه فروشندگان آجیل و خشکبار ارومیه خاطرنشان کرد:  همچنین تخمه آفتابگردان بی کیفیت با استفاده از رنگ های خوراکی با قیمت هایی پایین توسط دستفروش ها عرضه می شود که از شهروندان درخواست داریم اکیدا از خرید این محصولات اجتناب کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آجیل ارزان شده اما مردم کمتر از پارسال می خرند/ قدرت خرید مردم کاهش یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..