تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ماجرای برگزاری جشن روز مهندس در نقده و اجرای رقص مختلط

ساعت: 10:53 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060841

برگزاری جشن جنجالی روز مهندس در نقده که همراه با اجرای رقص دختر و پسر در حضور مسئولان همراه بود واکنش های بسیاری را به دنبال داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سولدوز خبر،در روزهای اخیر انتشار عکس و فیلم رقص مختلط دو نوجوان در جشن روز مهندس که در یکی از تالارهای نقده برگزار شد بازتاب گسترده ای در سطح شهرستان، رسانه های استانی و حتی خبرگزاری ها داشته است.

این موضوع به این خاطر مورد توجه قرار گرفت که مسئولان ارشد شهرستانی نیز از ابتدا تا انتهاء در برنامه حضور داشتند و شاهد این رقص مختلط بودند اما واکنشی به آن نشان نداند اما پس از رسانه ای شدن تصاویر و فیلم آن بخاطر بازتابی که در افکار عمومی ایجاد کرد از جمله موضع سفت و سخت سپاه و مجمع عالی بسیج شهرستان نقده، موضع گیری رسمی مسئولان هم شروع شد.

مرتضی فرامرزی امروز در تماس با خبرنگار سولدوز خبر گفت از محتوای آنچه قرار بود اجرا شود خبر نداشته چون مثل سایر میزبانان به این جشن دعوت شده بود و پس از آغاز رقص هم چون در مقابل عمل انجام شده قرار گرفته نتوانسته آنجا را ترک کند.

او افزود بخاطر این مسئله به نظام مهندسی نقده توبیخ کتبی داده و به سایر دست اندرکاران هم تذکرات جدی داده و شب گذشته هم نیروی انتظامی تالاری که این جشن در آنجا برگزار شد را پلمپ کرده است.

فرماندار نقده همچنین گفته در حال بررسی احتمال برکناری رئیس نظام مهندسی نقده است.

اما در دیگر سوی ماجرا مدیر تالاری که این جشن در آنجا برگزار شده به خبرنگار سولدوز خبر گفته تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این جشن را در اختیار دارد اما به هیچ وجه از رقص دختر و پسر در این مراسم خبر نداشته است. او روی این موضوع تأکید دارد که اگر کار خلاف و غیرشرعی صورت گرفته چرا مسئولان ارشد شهری تا آخر پای برنامه نشستند و بعد از برگزاری رقص هم روی سن آمده و جایزه گرفتند.

مدیر تالار مذکور پلمپ شدن محل کسبش را غیرمنطقی عنوان می کند و میگوید مسئولان برای فرار از تبعات این اتفاق میخواهند همه تقصیرها را گردن محل برگزاری جشن بیاندازند.

نظام مهندسی نقده هم پس از فشارها و موضع گیری های روزهای اخیر صبح امروز با ارسال یک نامه عذرخواهی به سولدوز خبر بخاطر این اتفاق از پیشگاه ملت و خانواده های شهداء و ایثارگران عذرخواهی کرده و گفته مدیریت اجرای برنامه به یک گروه هنری ارومیه ای سپرده شده بود و کسی نمیدانست رقص دختر و پسر هم جزو برنامه هاست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ماجرای برگزاری جشن روز مهندس در نقده و اجرای رقص مختلط»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..