تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست کتابخوان مدرسه ای در مدارس اصلاندوز برگزار شد+عکس

ساعت: 09:24 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060672

به همت کتابخانه عمومی اصلاندوز و در راستای گسترش فرهنگ مطالعه مفید نشست کتابخوان مدرسه ای در مدارس ابتدایی مولوی و راهنمائی راه زینب (س) برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ارس تبار،موسی بیدار مسئول کتابخانه های عمومی بخش اصلاندوز گفت: نشست‌های کتاب‌خوان با هدف افزایش ضریب نفود نشست‌های کتاب‌خوان و سهولت بهره‌مندی آحاد مردم؛ در کتابخانه ها برگزار می شود که در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، کلیه اعضاء کتابخانه‌های عمومی، سایر علاقمندان و افرادی که تمایل به ارائه معرفی کتاب دارند به معرفی کتاب‌های خوانده شده خود می‌ پردازند.

وی افزود:در همین راستا به منظور گسترش فرهنگ مطالعه مفید در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش اصلاندوز این مهم در مدارس منطقه برگزار میشود .

مسئول کتابخانه های عمومی بخش اصلاندوز با اشاره به برگزاری2 نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای در بخش اصلاندوز گفت: نشست‌های کتاب‌خوان اسفندماه، 12 عنوان کتاب را به کتاب‌خوانان و دانش‌آموزان معرفی کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست کتابخوان مدرسه ای در مدارس اصلاندوز برگزار شد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..