تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سجاد عبدی و مبینا نژاد کته سری تجلیل شدند

ساعت: 09:41 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060597

طی مراسمی سجاد عبدی و مبینا نژاد کته سری تجلیل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خوبان: همایش نام آوران ایثار و شهادت مرکز دانش پژوهان و تشکل ‌های ایثارگری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، مدیر کل بنیادشهید گیلان، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولین و نخبگان برتر استان در رشت برگزار شد.

در این مراسم سجاد عبدی نخبه منتخب برتر ایران نیز در ادامه این همایش، اظهارکرد: جامعه ایثارگران نخبه در عرصه ‌های مختلف خود را به خوبی نشان داده ‌اند به گونه ‌ای که ۹ نفر از افرادی که در کنکور رتبه تک رقمی آورده‌اند از جامعه ایثارگران نخبه بوده ‌اند که از سهیمه نیز استفاده نکرده ‌اند.

عبدی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰ هزار ایثارگر در گیلان وجود دارد، افزود: باید عموم جامعه از برکت ایثارگران بهره مند شوند و نخبگان ایثارگر نیز نیازمند حمایت های بیشتری از سوی مسئولین هستند.

در پایان این همایش از سجاد عبدی بعنوان نخبه منتخب برتر ایران و مبینا نژاد کته سری نیز بعنوان نخبه ورزشی استان گیلان همراه با ۸۰ نخبه برتر استان دیگر  با اهدای لوح یادبود تقدیر شد که از بین آن ها ۲۲ نخبه به عنوان نخبگان برتر انتخاب شدند و تندیس خود را از مسئولین دریافت نمودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سجاد عبدی و مبینا نژاد کته سری تجلیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..