تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودک هفت ساله چالشتری به بیماران زندگی دوباره بخشید

ساعت: 10:52 منتشر شده در مورخ: 1395/12/21 شناسه خبر: 1060708

حسین نیکزاد کودک هفت ساله چالشتری بدلیل خفگی ناشی از آسپیره ماده غذایی در i.c.u بیمارستان هاجر (س) تحت نظر بود پس از مرگ مغزی، جهت اهداء عضو به اتاق عمل کاشانی منتقل و کبد و کلیه‌ها جداسازی و به بیماران نیازمند هدیه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مشکات برین؛ حسین نیکزاد کودک هفت ساله چالشتری بدلیل خفگی ناشی از آسپیره ماده غذایی در i.c.u بیمارستان هاجر (س) به مدت سه روز تحت نظر بود اما متاسفانه دچار مرگ مغزی شد.

پس از اعلام مرگ مغزی توسط پزشک معالج و تائید پزشکان تیم پیوند و پزشکی قانونی با رضایت خانواده نوع‌دوست نیکزاد جهت اهداء عضو به اتاق عمل کاشانی منتقل و کبد و کلیه‌ها جداسازی و به بیماران نیازمند هدیه شد.

از خداوند متعال برای پدر و مادر دلسوز این فرشته جاودانه، صبر و شکیبایی خواستاریم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودک هفت ساله چالشتری به بیماران زندگی دوباره بخشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..