تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

پشت پرده تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها

ورزش > لیگ برتر - باشگاه پرسپولیس پیش از پایان فصل قرارداد اکثر بازیکنانش را تمدید کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها پرسپولیسی ها هم نگران آینده هستند. فیفا اخیرا محرومیت هایی را برای باشگاههای ایرانی در نظر گرفته است و با توجه به شکایت چند بازیکن و مربی خارجی پرسپولیس، آنها هم به شدت نگران فصل بعد هستند. به همین خاطر باشگاه پرسپولیسی ها پیش از صدور هر رایی ای از سوی فیفا، تلاش کردند تا قرارداد بازیکنان شان را تمدید کنند. گویا مسئولان سازمان لیگ هم به مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته بودند برای جلوگیری از بروز هر مشکلی سریعا برای تمدید قرارداد بازیکنان شان اقدام کنند. در این بین استقلالی ها هم تلاش خود را برای تمدید قرارداد بازیکنان شان شروع کرده اند.


252 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..