تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش یک درصد از قرارداد، در دستور کار بازیکنان پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی های سنگین خود به بازیکنان و مربیان خارجی از جمله مانوئل ژوزه درخواست کمک مالی از سوی هواداران کرده است. 

براین اساس بعد از اینکه طرح کمک مالی هواداران پرسپولیس برای پرداخت بدهی های این تیم مورد استقبال پیشکسوتان پرسپولیس از جمله پروین و کریمی قرار گرفت و آنها مبلغی را به عنوان کمک مالی در حساب باشگاه پرسپولیس واریز کردند اکنون هم بازیکنان درصدی از قرارداد خود را بخشیدند تا مشکل پرسپولیس برطرف شود.

طبق آمار مجموع مبلغ کسر یک درصد از قرارداد بازیکنان 113 میلیون و 650 هزار تومان می شود که باشگاه پرسپولیس با این مبلغ می تواند گره ای از مشکلات مالی خود را باز کند. 

سید جلال حسینی بعد از بازی با استقلال خوزستان خبر کمک مالی بازیکنان پرسپولیس برای رفع مشکلات مالی این تیم را داد و قرار است بازیکنان یک درصد قرارداد خود را از باشگاه پرسپولیس نگیرند تا در طرح کمک مالی هواداران سهیم باشند. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش یک درصد از قرارداد، در دستور کار بازیکنان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..