تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت 800 میلیاردی سرمایه فرهنگیان از صندوق ذخیره/ قول آموزش و پرورش برای پرداخت بخشی از معوقات در سال آینده

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه دومین نشست مجلس دانش آموزی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مجلس برای فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی دانش آموزانی که در سال‌های آتی در مقام‌های مسئول حضور پیدا کنند. 

وی ادامه داد: اعضای مجلس دانش آموزی بازوی مشورتی برای آموزش و پرورش محسوب شده و می‌توانند در مسائل تعلیم و تربیتی علاوه بر نمایندگی 13.5 میلیون دانش آموز کمک کننده باشند. 

وزیر آموزش و پرورش در خصوص طرح رتبه بندی معلمان بیان کرد: کار گروهی برای این امر در نظر گرفته شده و با نظام جدید حقوقی مطالبات متفاوت است. 

دانش آشتیانی در خصوص وضعیت موقعات فرهنگیان گفت: بخشی از این موقعات که شامل پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال 94 بوده تحقق یافته اما به دلیل متنوع بودن این موقعات پرداخت بخشی از موارد هنوز انجام نشده است. 

وی از دیگر مصداق‌های پرداخت معوقات را پرداخت حقوق 6 ماه اول معلمان حق تدریسی دانست و گفت: پرداخت برخی از معوقات به سال آینده موکول می‌شود، البته حقوق اسفند فرهنگیان با همکاری خوب دولت زودتر از موعد همیشگی پرداخت شد. 

وزیر آموزش و پرورش در خصوص وضعیت بازگشت پول از صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد: بر اساس گزارش 2 هفته قبل فرهنگیان برگشت داده می‌شود اما در مورد اظهار یکی از نمایندگان در خصوص بازگشت سه هزار میلیارد به این صندوق اطلاعاتم در حد شنیده‌های موجود است. 

دانش آشتیانی یادآور شد: با توجه به کمیته تثبیت شده آموزش و پرورش به فعالیت صندوق ذخیره عملکرد هیئت مدیره شرکت‌ها مجامع و تغییرات این هیئت مدیره‌ها مورد توجه می‌شود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت 800 میلیاردی سرمایه فرهنگیان از صندوق ذخیره/ قول آموزش و پرورش برای پرداخت بخشی از معوقات در سال آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..