تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارادت خواننده جوان پاپ به شهدای مدافع حرم +فیلم

ارادت خواننده جوان پاپ به شهدای مدافع حرم +فیلمبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر قلیچ، خواننده تیتراژ برنامه جزیره مجنون که از شبکه پنج سیما پخش می‌شود از شهدای مدافعان حرم گفت. وی که خود در این برنامه زنده حضور یافته بود از فداکاری و ایثار رزمندگانی گفت که برای دفاع از حریم حرم راهی سوریه می‌شوند و از جانشان می‌گذرند.

"جزیره مجنون" کاری از مرکز بسیج صدا و سیما است که نگاهی به راهیان نور دارد و میزبان مهمانان مختلفی از جمله هنرمندان سینما و تلویزیون می‌باشد. مژده لواسانی اجرای این برنامه را بر عهده دارد.


انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارادت خواننده جوان پاپ به شهدای مدافع حرم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..