تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی/ افزایش 7 درصدی برخورد با متخلفان

تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی/ افزایش 7 درصدی برخورد با متخلفانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجراییات راهور، اظهار داشت: در بین علت تصادفات، بعضی تخلفات حائز اهمیت بوده اند كه همكاران اخطاریه نویس و كارشناسان متخصص برخورد با تخلفات، چند تخلف را مهم تر از بقیه در نظر گرفته اند. این تخلفات در حوزه پلیس راهور به تخلفات حادثه ساز معروف شده اند."

وی ادامه داد: آمار 10 ماه سال جاری نشان می دهد، از نظر فراوانی برخورد با تخلفات"حادثه ساز"درون شهری رتبه اول متعلق به تهران بزرگ است.

به گفته رئیس مركز اجراییات پلیس راهور، استان خراسان رضوی و خوزستان نیز به ترتیب در مقام های دوم و سوم تخلفات حادثه ساز قرار دارند.

کرمی اسد تأکید کرد: در مدت ١٠ ماه امسال، برخورد با مجموع تخلفات درون شهری در سطح كشور نسبت به مدت مشابه سال قبل، نزديك به ٧ درصد، رشد داشته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تهرانی ها، رکورددار تخلفات حادثه ساز رانندگی/ افزایش 7 درصدی برخورد با متخلفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..