تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غیبت کاسارس در بازی با پرسپولیس برای لادروپ مشکل ساز شد

سرمربی دانمارکی تیم الریان قطر در انتخاب جایگزینی برای هافبک محرومش در بازی با پرسپولیس تردید دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه الشرق قطر، تیم فوتبال الریان تمرینات خود را از امروز با پیوستن ملی‌پوشانش با قدرت پیگیری می‌کند تا خود را برای دیدار سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

میشل لادروپ، سرمربی الریان در خط میانی تیمش دچار  مشکل بزرگی شده است زیرا پس از آنکه ویکتور کاسارس، هافبک دفاعی باتجربه‌اش کارت زرد دومش را در بازی با الهلال دریافت کرد و از بازی با پرسپولیس محروم شد هنوز نتوانسته جایگزینی برای او انتخاب کند. نزدیکترین گزینه برای جانشینی کاسارس در خط میانی عبدالرحمن الکربی است زیرا چندین بار به جای او در لیگ ستارگان بازی کرده بود.

دیدار پرسپولیس با الریان قطر سه‌شنبه(24 اسفند) ساعت 18:55 در دوحه برگزار می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غیبت کاسارس در بازی با پرسپولیس برای لادروپ مشکل ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..