تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم استقبال سبزواری‌ها از «طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن»

گروه شهرستان‌ها: کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار شهرستان سبزوار دارای حافظان قرآن زیادی است ولی از ثبت‌نام در این آزمون استقبال نکرده‌اند و تاکنون کسی در این شهرستان موفق به اخذ مدرک از طریق این آزمون نشده است.

مصطفی رحیمی، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با بیان اینکه حافظان قرآنی که تمایل به دریافت مدرک تخصصی حفظ قرآن دارند، می‌توانند در آزمون «طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن» شرکت کنند، اظهار کرد: این افراد برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت تلاوت مراجعه کنند.

وی با گلایه از حافظان قرآن تصریح کرد: شهرستان سبزوار دارای حافظان قرآن زیادی است ولی از ثبت‌نام در این آزمون استقبال نکرده‌اند و تاکنون کسی در این شهرستان موفق به اخذ مدرک از طریق این آزمون نشده است.

رحیمی با بیان اینکه حافظان قرآن تا پایان وقت اداری 27 اسفند سال جاری برای ثبت‌نام در این آزمون وقت دارند، گفت: آزمون کتبی 22 اردیبهشت سال 96 در مشهد برگزار می‌شود.

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار با اشاره به اینکه کسانی که در آزمون حفظ کل موفق به اخذ مدرک شوند، مدرک کارشناسی داده می‌شود، تصریح کرد: در صورت قبولی در آزمون‌های حفظ 10 و 20 جزء از قرآن کریم، مدرک معادل دیپلم و فوق دیپلم از طرف سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت ارشاد اعطا خواهد شد.

وی با ابراز اینکه مرحله دوم آزمون به صورت شفاهی در تابستان سال آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: تاکنون چهار نفر مدارک خودشان را برای ثبت نام تحویل این اداره داده‌اند تا از طریق سامانه ثبت‌نام انجام شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم استقبال سبزواری‌ها از «طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..