تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«خط‌مشی‌گذاری در دولت اسلامی» منتشر شد

گروه فرهنگی: به همت انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل کتاب «خط‌مشی گذاری در دولت اسلامی» در 320 صفحه و هزار نسخه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، این کتاب به همت دکتر حسین رحیمی کلور عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مهران محمدی، عضو جهاددانشگاهی استان اردبیل و بر اساس آخرین یافته‌ها، استفاده از تجارب چندین ساله و حضور در کلاس‌های درس و مجالس سخنرانی و مطالعات گسترده مولفان تالیف گردیده و تلاش شده است تا فقدان کتابی جامع در خصوص خط‌مشی گذاری اسلامی برای دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت را تا حدودی برطرف نماید.

کتاب خط مشی گذاری در دولت اسلامی در چهارده فصل مجزا گردآوری شده است و بنیان‌های ارزشیابی خط‌مشی‌های عمومی در پرتو معرفت علوی، نهج البلاغه و مبانی خط‌مشی گذاری در حکومت، نقدی بر بازآفرینی حکومت، روند اجماع نظرها درباره دولت و حکومت، رصد روندهای نظری نوین در اداره دولت و حکومت، عرصه اقتصادی حکومت، عرصه سیاسی اقدام حکومت، عرصه فرهنگی اقدام حکومت، مفهوم پردازی از عدالت و مسؤولیت حکومت، واکاوی دلایل بنیادین خط مشی گذاری عمومی در جامعه اسلامی ایران، ارائه الگوی اسلامی برای تحلیل مسائل زن و خانواده و کاربرد آن در عرصه سیاستگذاری، تحلیلی بر رویکرد تاریخی به توسعه سیستم خط‌مشی گذاری عمومی، تبیین حکمرانی خوب در نهج‌البلاغه با رویکرد روشی زمینه‌گرا، بررسی تطبیقی خردمایه وجود دولت از نگاه نظریه‌های غربی و منابع اسلامی فصول و مباحث مهم کتاب را شامل می‌شود.

این كتاب به قیمت 120 هزار ریال از کتابفروشی های اردبیل به ویژه کتابفروشی جهاددانشگاهی واقع در انتهای خیابان دانشگاه محقق اردبیلی قابل تهیه است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««خط‌مشی‌گذاری در دولت اسلامی» منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..