تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت ترامپ از محمودعباس برای سفر به آمریکا

دونالد ترامپ در اولین تماس تلفنی پس از انتصابش در پست ریاست‌جمهوری آمریکا از محمود عباس خواست رسما به کاخ سفید سفر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نبیل ابو ردینه، سخنگوی رسمی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد، در جریان تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا با محمود عباس در عصر جمعه ترامپ از او رسما دعوت کرد در آینده نزدیک به منظور بحث درباره ازسرگیری روند صلح بین اسرائیل و فلسطین به کاخ سفید برود.

ترامپ در این تماس پایبندی خود را به روند صلح که منجر به صلح واقعی بین اسرائیل و فلسطین شود، اعلام کرد.

به گفته ابوردینه، محمود عباس نیز پایبندی خود را به صلح به عنوان راهکار استراتژیک برای تشکیل کشور فلسطین در کنار اسرائیل ابراز داشت.

در این راستا شون اسپایسر، سخنگوی کاخ سفید تاکید کرد که ترامپ از عباس خواسته به کاخ سفید بیاید.

پیشتر سخنگوی محمود عباس بر آمادگی فلسطین برای همکاری با هر رئیس‌جمهور منتخب آمریکا به منظور حل مساله صلح براساس راه حل دو کشوری و تشکیل کشور فلسطین در مرزهای چهارم ژوئن 1967 و به پایتختی قدس شرقی تاکید کرده بود.

این تماس تلفنی را ترامپ با محمود عباس برقرار کرده بود.

ابو ردینه تاکید کرد: عباس قبل از این تماس تلفنی گفت‌وگوی تلفنی نیز با عبدالله دوم، پادشاه اردن داشت.

عباس در این تماس تلفنی با ملک عبدالله دوم به بررسی اوضاع کنونی منطقه به ویژه روند صلح پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رسمی اردن "بترا"، پادشاه اردن حمایت خود را از تمام تلاش‌ها برای از سرگیری مذاکرات جدی بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها با استناد به راه حل دو کشور به عنوان تنها راه حل پایان دادن درگیری‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری رسمی فلسطین "وفا" نیز گزارش داد که دو طرف به بررسی آخرین تحولات مساله فلسطین و منطقه و راه‌های موفقیت اجلاس آتی سران عرب در امان پرداختند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت ترامپ از محمودعباس برای سفر به آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..