تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش پرتفوی سهام عدالت باز هم کاهش یافت

ارزش پرتفوی سهام عدالت باز هم کاهش یافت

هیئت وزیران در جلسه 15 اسفند خود که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را جایگزین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در طرح توزیع سهام عدالت کرد.

بر این اساس، 30 درصد از سهام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به طرح توزیع سهام عدالت اختصاص می‌یابد و 70 درصد بقیه سهام این شرکت نیز در چارچوب مقررات توسط سازمان خصوصی‌سازی واگذار خواهد شد.

گفتنی است، بر اساس مصوبه هیئت وزیران در چند روز گذشته نیز در حالی 20 درصد از سهام شرکت‌های 7 پالایشگاه نفت اصفهان، تبریز، لاوان، تهران، شیراز، کرمانشاه و بندرعباس از لیست سهام عدالت حذف شده که رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است این 7 پالایشگاه سودده از سهام عدالت خارج و به دولت بازگردانده و به جای آنها دو شرکت غیربورسی جایگزین شده اند که غیرقانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش پرتفوی سهام عدالت باز هم کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..