تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"دانمارک" در بخش تولید خورا

حسن اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به فعالیت‌های آبزی‌پروری در کشور و استان مرکزی اظهار داشت: سالیانه حدود 500هزار تن خوراک مورد نیاز بخش آبزی پروری کشور است که با پیش‌بینی انجام شده برای تولید 800هزار تن آبزی پرورشی در پایان برنامه ششم توسعه این نیاز به رقمی حدود 800هزار تن می‌رسد.

وی افزود: از این میزان خوراک مورد استفاده در بخش آبزی‌پروری کشور حدود 100هزار تن آن وارداتی است که اغلب از کشورهای فرانسه, دانمارک, ترکیه و یکی- دو کشور دیگر به ایران وارد می‌شود.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با اشاره به سرمایه‌گذاری کشور دانمارک در حوزه خوراک آبزیان در استان مرکزی گفت: مقرر شده تا یکی از شرکت‌های معروف تولیدکننده خوراک آبزیان از کشور دانمارک با مشارکت سرمایه‌گذار ایرانی هفتمین کارخانه خوراک آبزیان خود در جهان را در استان مرکزی و شهرستان خمین احداث کند.

اکبری ادامه داد: ظرفیت تولید این کارخانه در فاز اول 15هزار تن است که در فازهای 2 و 3 این ظرفیت به 25 و 50 هزارتن افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: با کامل شدن ظرفیت تولید این کارخانه نه تنها از واردات نیمی از خوراک به کشور جلوگیری خواهد شد, بلکه تصمیم گرفته شده تا بخشی از تولید این کارخانه به کشور روسیه, ترکیه و کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر شود.

مدیر شیلات و آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در این طرح گفت: مبلغ سرمایه‌گذاری اولیه برای راه‌اندازی این کارخانه 7میلیون دلار است که مقرر شده تا پس انجام کلنگ‌زنی اوایل تیرماه سال 96 انجام شود.

وی اضافه کرد: خوراک تولیدی این کارخانه در مهرماه سال 97 وارد بازار می‌شود تا بتواند بخش از خوراک باکیفیت کشور را تامین کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"دانمارک" در بخش تولید خورا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..