تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج جالب تحقیقات دانشمندان آمریکایی درباره نماز خواندن

شنبه، 21 اسفند 1395 ساعت 09:102017-03-11پزشكي

دانشمندان علوم پزشکی آمریکا اعلام کردند خواندن نماز تاثیری مثبت بر ستون فقرات و دستگاه گردش خون دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فرهنگی خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ، دانشمندان و محققان دانشگاه آریزونا با اعلام این خبر افزودند حرکاتی که بدن در نماز انجام می دهد به بهبود گردش خون و تقویت ستون فقرات و همه مفاصل بدن منجر می شود.

این دانشمندان اضافه کردند رکوع و کشیدن دستان به جلو به رهایی از دردهای کمر و ستون فقرات بسیار کمک می کند چرا که این حرکات منجر می شود جریان خون بهبود یابد و فشار بر رگهای عصبی از بین برود.

تاثیر مثبت دیگر نماز به علت رکوع و سجود روزانه ای است که شخص انجام می دهد چرا که این عمل جریان خون را به مغز افزایش می دهد و به دنبال آن مغز اکسیژن بیشتری دریافت می کند و در نتیجه زندگی و وضعیت جسمانی بهتر می شود.


کلید واژه ها: ستون فقرات - نماز - خبرگزاری - آمریکا - نماز خواندن - آمریکایی - آریزونا - دانشگاه - افزایش - فرهنگی - محققان - اکسیژن - زندگی - گزارش - سرویس - پزشکی - جالب - علوم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج جالب تحقیقات دانشمندان آمریکایی درباره نماز خواندن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..