تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان زیر ذره بین فوساتی

کد خبر: ۴۹۵۵۱۴

۱۴۱۸  بازدید

تیم ملی فوتبال قطر بعد از شکست مقابل آذربایجان در دیداری تدارکاتی، با ۱۶ بازیکن تمریناتش را ادامه خواهد داد.

خبرگزاری مهر: تیم ملی فوتبال قطر که هفته گذشته در دیداری تدارکاتی در دوحه به مصاف آذربایجان رفت، در این مسابقه با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

بازیکنان تیم ملی قطر که در تیم های لخویا و الریان حضور دارند، بعد از این بازی به باشگاه هایشان بازگشتند تا برای بازی با پرسپولیس و استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

به این ترتیب، تیم ملی قطر از امروز با ۱۶ بازیکن تمریناتش را ادامه خواهد داد.

تیم های الریان و لخویای قطر روز سه شنبه این هفته به ترتیب میهمان پرسپولیس و استقلال خوزستان هستند. از آنجا که این دو تیم قطری، تعداد زیادی بازیکن ملی پوش دارند، «خورخه فوساتی» سرمربی تیم ملی قطر این دو مسابقه را به دقت زیرنظر خواهد گرفت تا عملکرد بازیکنانش را پیش از بازی با تیم ملی ایران ارزیابی کند.

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر روز سوم فروردین ماه ۱۳۹۶ در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در دوحه به مصاف هم خواهند رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان زیر ذره بین فوساتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..