تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه باید پای صندوق‎های رای بیایند

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: در آستانه انتخابات قرار داریم بزرگترین وظیفه ما مشارکت همگانی است همه باید پای صندوق‎های رای بیایند در انتخابات باید با قدرت هرچه تمام حضور پیدا کنیم صلاحیت افراد صالح را رهبر معظم انقلاب بارها و بارها اشاره کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان ، حجت‎الاسلام حسین روحانی‎نژاد در همایش طلایه‎داران عرصه فرهنگی در استان گلستان اظهار کرد: در آستانه انتخابات قرار  داریم بزرگترین وظیفه ما مشارکت همگانی است همه باید پای صندوق‎های رای بیایند در انتخابات باید با قدرت هرچه تمام حضور پیدا کنیم صلاحیت افراد صالح را رهبر معظم انقلاب بارها و بارها اشاره کردند.

وی تصریح کرد: باید کسی را انتخاب کنیم که مهمترین مشکلات را حل کند مهمترین مشکل کشور اکنون در حوزه اقتصادی است باید از مردم حمایت شود، به باور مردم احترام گذاشته شود، مقام معظم رهبری بارها تاکید و تذکر به واگذاری برخی امور به مردم و اقتصاد مقاومتی کردند.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: دنیا وقتی که اقتصاد را به مردم واگذار کرد توانست از مشکلات عبور کند نقش علما، روحانیون، هیأت‎های مذهبی، انجمن‎های اسلامی و قرآنی و مداحان این است که در تحقق منویات مقام معظم رهبری گام‎های اساسی بردارند.

وی افزود: قوام دین همیشه به برکت علما و اندیشمندان دینی بوده است ما انقلاب کردیم تا جامعه ما دینی شود این انقلاب در پایان هزاره دوم به این نتیجه رسید که نظام سیاسی و الهی را به دنیا عرضه کند در ابتدای هزاره سوم با تحولات بسیار عمیق جهانی قرار گرفتیم تولید اطلاعات در عصر کنونی بسیار زیاد شده است این اطلاعات در دنیا تعیین‎کننده است.

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه سنت‎های خدا نه تعطیل‎پذیر است نه تردیدی در آن وجود دارد، ابراز کرد: در تحقق سنت‎های الهی هیچ تردیدی وجود ندارد.

 

منبع: میزان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه باید پای صندوق‎های رای بیایند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..