تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج استفاده از کالای ایرانی قابل تقدیر است

استاندارگیلان راه اندازی پویش خرید کالای ایرانی را قابل تقدیر دانست و گفت: در آستانه سال نو فرصتی مبارک بوجود آمده تا مردم با خرید کالاهای ایرانی به رونق تولیدات داخلی کشور کمک کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان ، محمد علی نجفی پنجشنبه شب در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره رشت در آستانه عید نوروز در جمع خبرنگاران افزود: راه  اندازی پویش ملی ترویح استفاده مردم از کالای ایرانی بسیار پسندیده و قابل تقدیر بوده که این اندیشه در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل با تفکری هوشمندانه و کارساز شکل گرفته است.

وی به برگزاری جلسات مختلف در حمایت از تولیدات صنعتی، خدماتی، کشاورزی و تجاری داخلی اشاره و تصریح کرد: اگر مواردی نیاز به دانش فنی داشته باشد که امکانات تولید در داخل میسر نباشد، با نگاه به گسترش تولیدات داخلی از دانش فنی کشورهای دیگر بهره مند می شویم.

این مسئول همچنین با اشاره به ارتقای فرهنگ مردم در تشخیص ارزش خرید کالاهای داخلی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش کیفیت محصولات داخلی مردم در زمان خرید کالاها هرچه بیشتر به سمت تولیدات ملی گرایش داشته باشند که شاهد رونق کسب و کار و اشتغالزایی باشیم.

نجفی با اشاره به اینکه حضور مردم در نمایشگاه ها خرید را برای آنان تسهیل می کند، افزود: مجموعه ای از نیازها در این نمایشگاه که شامل 340 غرفه است با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه اصناف به مردم عرضه می شود.

وی به تنوع محصولات مورد تقاضای مردم در این نمایشگاه اشاره و خاطرنشان کرد: عمده محصولات عرضه شده در این نمایشگاه تولید داخلی است.
استاندار گیلان با مثبت ارزیابی کردن تشکیل چنین نمایشگاه هایی گفت: محصولات در این نمایشگاه طبق بازدیدی که داشتم به صورت میانگین 15 درصد پایین تر از قیمت بازار به مردم عرضه می شود.

استاندار گیلان گفت:این نمایشگاه فرصتی را برای مردم ایجاد می کند تا بتوانند اجناس مورد نیاز خود را با قیمت مطلوب تر تهیه نمایند.

وی همچنین به اصناف مختلف توصیه کرد که در حد توان رعایت حال مصرف کنندگان را در بخش های مختلف داشته باشند.

نمایشگاه بهاره رشت از شامگاه امروز پنجشنبه ( 19 تا 27 اسفندماه جاری) در 340 غرفه در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی گیلان واقع در جاده رشت به تهران پذیرای بازدید کنندگان است.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج استفاده از کالای ایرانی قابل تقدیر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..