تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خسرو حیدری بالاتر از فرهاد مجیدی در استقلال

به گزارش افکارنیوز،

در بین همه بازیکنانی که در این فصل عضو تیم استقلال هستند و برای این تیم بازی کرده و می کنند، خسرو حیدری دارای بیشترین تعداد بازی در بین همه بازیکنان این تیم است. 

* از جوانان استقلال تا ابومسلم

مدافع و هافبک سمت راست آبی پوشان که از تیم جوانان استقلال کارش را با این تیم آغاز کرد و بعد از آن به تیم امید آبی‌ها پیوست، به منظور گذراندن خدمت مقدس سربازی در سال۸۱-۸۰ همراه با چند استقلالی دیگر از جمله آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری به تیم ابومسلم پیوست و طی دو فصل حضور در مشهد کلا ۱۳ بازی برای این تیم انجام داد.

* پیکان، پاس تهران و همدان و آغاز شکوفایی

وی در فصل ۸۴-۸۳ به تیم پیکان پیوست و یک سال نیز در این تیم حضور داشت و ۲۹ بازی برای این تیم تهرانی انجام داد. این بازیکن کهنه کار در فصل ۸۵-۸۴ از پیکان جدا شد و به تیم پاس تهران پیوست و فصل بعد نیز با تیم پاس تهران به همدان رفت و برای تیم پاس همدان بازی کرد که آن سال اوج شکوفایی و درخشش این بازیکن بود که برای نخستین بار هم به تیم ملی دعوت شد.

* بازگشت به استقلال

حیدری در کل برای پاس تهران و پاس همدان ۷۰ بار در لیگ و ۶ بار در جام حذفی به میدان رفت و بعد از آن در سال ۸۷ بار دیگر به تیم استقلال تهران پیوست. کاپیتان دوم آبی پوشان بعد از پیوستن به استقلال در سال ۸۷، تنها در یک فصل (۹۰-۸۹) که به سپاهان رفت و در آن سال برای این تیم ۳۱ بازی در لیگ، ۲ بازی در جام حذفی و ۷ بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد، همه سال های فوتبالی اش را تاکنون در استقلال گذرانده است و در همه این سالها موفق شده  در مجموع لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ۲۶۰ بار با پیراهن استقلال به میدان برود. 

حیدری در این ۲۶۰ بازی که برای استقلال انجام داده ۶ بار نیز موفق به گلزنی شده و البته آمار فوق العاده ۵۵ پاس گل را هم از خودش به جای گذاشته است. 

* رکورد آسیایی

جالب ترین رکورد مربوط به خسرو حیدری هم به تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان آسیا باز می‌گردد. حیدری که تا قبل از حضور با آبی پوشان در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان با ۳۸ بازی آسیایی بعد از آرش برهانی و فرهاد مجیدی که با هر کدام با ۳۹ بازی از این حیث رکورد دار بودند در رده سوم قرار داشت، با پشت سر گذاشتن دو بازی مقابل تیم های الاهلی و التعاون، تعداد بازی های ملی‌اش را به عدد ۴۰ رساند تا دارنده بیشترین تعداد بازی در بین بازیکنان ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خسرو حیدری بالاتر از فرهاد مجیدی در استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..