تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر دو تابعیتی نداریم

پورمحمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مدیر دو تابعیتی نداریممصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در پست‌های مدیریتی فرد دو تابعیتی نداریم و نامه‌ای در همین زمینه به وزیر اطلاعات تقدیم کردم تا جواب این موضوع داده شود. هم‌اکنون وزارت دادگستری؛ وزارت اطلاعات و قوه قضاییه پیگیر موضوع هستند و امیدوارم بتوانیم توضیحات کامل را به افکار  عمومی بدهیم.

وی ادامه داد: اگر در پست‌های مدیریتی؛ دو تابعیتی داشتیم قطعا تاکنون آن‌ها را از سمت خود برکنار می‌کردیم؛ اگر هم بوده و کسی اعلام نکرده قطعا جرم مرتکب شده، و با آن برخورد خواهیم کرد، ما نیز تا کنون به محض اطلاع اقدامات سریع و لازم را انجام داده‌ایم و در آینده نیز انجام خواهیم داد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر دو تابعیتی نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..