تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزینه جانشینی برانکو در صورت جدایی وی از پرسپولیس مشخص شد

دستیار سرمربی هدایتگر آینده سرخپوشان؛

گزینه جانشینی برانکو در صورت جدایی وی از پرسپولیس مشخص شد

شنیده می شود در صورتی که روزی سرمربی کروات پرسپولیس از این تیم برود دستیارش جانشین او خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، سرتن چوک امسال به عنوان دستیار اول برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس مشغول به کار شد تا جای خالی آندره پانادیچ در این تیم پر شود.

 

چوک سابقه و عقبه درخشانی دارد و حتی در تیم ب دینامو زاگرب به عنوان سرمربی کار کرده و برانکو اعتماد زیادی به دستیارش دارد به طوری که در نبود برانکو این چوک است که همه کاره تمرینات پرسپولیس می شود.

 

در این باره شنیده می شود برخی از مسئولان پرسپولیس در جلسات دوستانه ای که داشتند عنوان کرده اند در صورتی که به هر دلیل برانکو از پرسپولیس برود می توانند روی چوک به عنوان جانشین برانکو حساب ویژه ای باز کنند.

 

این در حالی است که شایعاتی مبنی بر حضور برانکو در تیم ملی فوتبال بعد از جام جهانی 2018 شنیده می شود.

نامه

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزینه جانشینی برانکو در صورت جدایی وی از پرسپولیس مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..