تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهنوش بختیاری بالاخره قراردادی که همیشه منتظرش بود را بست! +عکس

تاریخ نشر : شنبه 21 اسفند 1395 مشاهده : 17 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

بهنوش بختیاری صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر نوشت : بالاخره قرارداد فیلمی که همیشه منتظرش بودم رو بستم..... قراره سال نو... برای هممون سال معجزه بشه انگاری... این اتفاق مبارک رو به فال نیک‌میگیرم...

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری (متولد ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی در فلیم‌هایی چون شب‌های برره (در نقش لیلون) و اخراجی‌ها ۳ بازی کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. مادر بهنوش بختیاری اهل شهر قم می‌باشد. اودرتیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین ازدواج کرد وتا کنون همسر او است. او در سي و چهارمين جشنواره فيلم فجر در سال ١٣٩٤ نامزد دريافت سيمرغ بلورين شد.

بهنوش بختیاری

اخبار مرتبط:

عکس سلفی بهنوش بختیاری در یک هیئت!

سلفی بهنوش بختیاری با هستی مهدوی + عکس

سلفی زیبای بهنوش بختیاری و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره

سلفی بهنوش بختیاری با تیپ متفاوت و کلاه + عکس

سلفی دیدنی بهنوش بختیاری با مردم شیراز + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهنوش بختیاری بالاخره قراردادی که همیشه منتظرش بود را بست! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..