تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد نتانیاهو به پوتین؛ پذیرش حضور اسد در قدرت در قبال بیرون راندن ایران و حزب الله از سوریه

  بنیامین نتانیاهو در دیدار روز پنج شنبه خود با پوتین در مسکو تلاش زیادی برای متقاعد پوتین جهت بیرون راندن ایران از سوریه به خرج داد و همانطور که مقامات رژیم اسرائیل اعلام کردند سفر نتانیاهو به مسکو صرفا متمرکز بر نقش ایران و حزب الله در سوریه و آینده حضور آن ها در سوریه بوده است.
 
به گزارش تابناک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با افشای جزئیات مذاکراتش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت در دیدار با پوتین بر مخالفت قطعی خود با تثبیت جایگاه ایران و عوامل آن در سوریه تأکید کرده است.

روزنامه یدیعوت احرونت در این باره به نقل از نتانیاهو نوشت: در مذاکراتم با پوتین به صورت رو در رو، بدون واسطه و کاملا جدی، مستقیم و صادقانه داده ها را ارائه کردم و با هم گفتگو کردم و من مطمئن هستم که پیامم دریافت شده است. نتانیاهو با بیان اینکه در دیدار با پوتین بر مخالفت قطعی خود با تثبیت جایگاه ایران و عوامل آن در سوریه تأکید کرده است، گفت: ما مشاهده می کنیم که ایران درصدد ایجاد یک نیرو، شبکه نظامی و همچنین ایجاد یک بندر در سوریه است تا جایگاهش را در این کشور تثبیت کند. این اقدامات از نظر امنیتی آثار خطرناکی برای اسرائیل دارد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: اقدامات مذکور از سوی ایران، ثبات منطقه و همچنین امکان دستیابی به راه حل سیاسی را به خطر می اندازد.

نتانیاهو گفت: در صورتی که هدف دستیابی به راه حل مسالمت آمیز در سوریه است باید دانست که چنین دستاوردی را نمی توان در تعامل با کشوری به دست آورد که درصدد نابودی ما از داخل خاک سوریه است.

نتانیاهو خاطرنشان کرد: موضوع به رسمیت شناختن و انضمام ارتفاعات جولان به اسرائیل را برای پوتین مطرح کردم و گفتم ما در ارتفاعات مذکور خواهیم ماند و انتظار داریم که دنیا حاکمیت ما بر آن را به رسمیت بشناسد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: در این دیدار به پوتین گفتم نباید اجازه داده شود جایگاه ایران در سوریه تقویت شود.

نتانیاهو درباره باقی ماندن بشار اسد در قدرت به عنوان بخشی از راه حل احتمالی برای بحران سوریه گفت: آنچه مایه نگرانی ماست حضور ایران و تلاش ها و اقداماتی است که این کشور در هفته های اخیر در این راستا انجام داده است.

در همین راستا، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه در مطلبی مدعی شد که اسرائیل حاضر است حضور اسد در قدرت را بپذیرد به شرطی که دامنه نفوذ و مداخله ایران و حزب الله در سوریه محدود شود و از بین رود.

مطابق برخی از گزارش ها نتانیاهو نیز به پوتین اعلام کرده که حضور اسد در قدرت را در قبال بیرون راندن ایران از سوریه می پذیرد و پوتین نیز در حال بررسی این پیشنهاد نخست وزیر اسرائیل است. پیشنهادی که بعید است مورد موافقت روس ها باشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد نتانیاهو به پوتین؛ پذیرش حضور اسد در قدرت در قبال بیرون راندن ایران و حزب الله از سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..