تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزارت دادگستری آمریکا: همه دادستان های باقی مانده از دوره اوباما استعفا دهند

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری هیل، جایگزینی دادستان ها در ابتدای کار دولت جدید در آمریکا امری طبیعی است.
سخنگوی وزارت دادگستری این کشور روز جمعه گفت: همانند دیگر دوره ها، بسیاری از دادستان هایی که توسط دولت پیشین برگزیده شده بودند، وزارت دادگستری را ترک کردند.
وی با اعلام اینکه وزیر دادگستری از 46 دادستان باقی مانده می خواهد که به سرعت استعفا دهند، گفت که وکلای دفتر سشنز تا زمانی که دادستان های جدید به سمت خود منصوب شوند، وظایف محوله را انجام خواهند داد.
اقدام دولت ترامپ در کنار گذاشتن تمامی دادستان های دولت اوباما از این جهت تعجب برانگیز است که «بریت بارارا» دادستان ناحیه جنوبی ایالت نیویورک پیش از این با ترامپ و مقام های ارشد دولت وی دیدار کرده و قرار بود که در سمت خود ابقا شود.
نیویورک تایمز گزارش می دهد که حتی او هم از تصمیم جدید ترامپ مستثنی نشده است.
سیاست های ترامپ در هفته های گذشته با مخالفت های بسیاری از جانب مقام های قضایی هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه مواجه شده و این مخالفت ها گاه حتی به حلقه نزدیکان وی رسیده است.
همین موضوع باعث شده که جایگزینی مدیران باقی مانده از دولت اوباما اهمیتی دو چندان برای او داشته باشد.
برای نمونه ماه گذشته و پیش از اینکه وزیر دادگستری موفق به کسب رای اعتماد سنا شود، سرپرست موقت این سمت با فرمان مهاجرتی ترامپ به صورت علنی مخالفت کرده و به سرعت برکنار شده بود.
شبس ** 9386 *1488* مترجم: مهران معینی جم*انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزارت دادگستری آمریکا: همه دادستان های باقی مانده از دوره اوباما استعفا دهند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..