تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد ایجاد شبکه‌ای ماهوار‌ه‌ای در آلمان برای مقابله با اردوغان

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، جیم اوزدمیر، رئیس حزب سبز آلمان، از آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور خواست شبکه ای ماهواره ای به زبان های آلمانی و ترکی برای مقابله با "تبلیغات انحرافی رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه علیه سه میلیون ترک مقیم آلمان" راه اندازی کند.

بر این اساس، اوزدمیر که اصالتا ترکیه ای است و از مخالفان سرسخت اردوغان به شمار می آید پیشنهاد کرد این شبکه مشابه شبکه فرهنگی فرانسوی آلمانی "آرتی" باشد.

وی در گفتگو با روزنامه راینشا پست تأکید کرد: «راه اندازی این شبکه ضروری است تا اردوغان اجازه نیابد بدون وجود هیچ گونه رقیبی تبلیغات غلطش را از طریق شبکه های ترکیه ای در آلمان منتشر کند».

یادآور می شود روابط میان آنکارا و برلین به تازگی و به دنبال دستگیری یک خبرنگار آلمانی در ترکیه به تیرگی گراییده است.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد ایجاد شبکه‌ای ماهوار‌ه‌ای در آلمان برای مقابله با اردوغان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..