تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر کل ناتو: ما به دنبال تقابل با روسیه و رقابت تسلیحاتی جدید نیستیم

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، ینس استولتنبرگ -- دبیرکل ناتو -- در نشست خبری در بروکسل گفت: ما گشت زنی هایمان را در دریای بالتیک و تمرینهای نظامی ناتو را در خشکی افزایش داده ایم و ماه آینده، یک گروه رزمی چندملیتی ناتو به رهبری انگلیس وارد استونی خواهد شد. ما سال گذشته از روسیه دعوت کردیم که ناظر برگزاری ده رزمایش ما باشد و بی تردید، از اینکه از ما برای نظارت بر رزمایش زاپاد Zapad دعوت شود بسیار استقبال می کنیم. 

دبیرکل ناتو افزود: به یاد داشتن این نکته مهم است که گروههای جنگی تنها ابزاری نیستند که ناتو دارد. ما تعداد نیروهای پاسخ ناتو را سه برابر کرده ایم تا بتوانیم در صورت نیاز، نیروهایمان را تقویت کنیم. بخشی از این کار نیز ایجاد نیروی پیشرو است که بتواند مولفه هایی را هدایت کند که بتواند در مدت چند روز جابجا شود تا ما بتوانیم درصورت لزوم، کشورهای حوزه بالتیک و لهستان و بخشهایی از ائتلاف ناتو را تقویت کنیم. درعین حال، ما هشت مقر فرماندهی جدید در سه کشور حوزه بالتیک و چند ائتلاف دیگر در بخشهای شمالی ناتو ایجاد کرده‌ایم. 

ینس استولتنبرگ در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: برای ناتو مهم است که ما به گونه ای حساب شده و متناسب پاسخ بدهیم. کاری که ما انجام می‌دهیم تدافعی است. ما خواهان جنگ سرد جدید نیستیم. ما به دنبال تقابل با روسیه و رقابت تسلیحاتی جدید نیستیم.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر کل ناتو: ما به دنبال تقابل با روسیه و رقابت تسلیحاتی جدید نیستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..