تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار عجیب از پنالتی‌های داور بازی بارسلونا - PSG

کد خبر: ۴۹۵۴۹۷

۵۹۷  بازدید

دنیز آیتکین داور بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا آمار عجیبی در پنالتی‌های سوت زده در این بازی‌ها داشته است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، دنیز آیتکین داور بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا آمار عجیبی در پنالتی‌های سوت زده در این بازی‌ها داشته است.

قضاوت جنجال برانگیز او در جبران نتیجه بارسلونا نقش مهمی داشت. آبی اناری‌ها در بازی برگشت توانستند در لحظات پایانی ۶ بر یک پیروز شوند و علاوه بر جبران نتیجه (شکست چهار بر صفر) به یک چهارم نهایی صعود کنند. داور آلمانی دو پنالتی به نفع بارسلونا که گرفت که هر دو به ترتیب توسط لیونل مسی و نیمار تبدیل به گل شد. دومین پنالتی که به خاطر خطا روی لوییس سوارس اعلام شده بود به عقیده کارشناسان درست نبود. آیتکین تا چهارشنبه در پنج فصل حضورش در لیگ قهرمانان تنها دو پنالتی سوت زده بود. داور آلمانی در ۱۲ بازی اخیرش در این بازی‌ها به اندازه ۳۰ دقیقه بازی نوکمپ پنالتی گرفت.

پیش از بازی چهارشنبه آیتکین یک بار داور بازی بارسلونا بود. او در سپتامبر سال ۲۰۱۴ گل مونیر حدادی را به خاطر آفساید بودن مردود اعلام کرد. بارسا در مرحله گروهی برابر آپوئل نیکوزیا قرار گرفته بود. همچنین داور یک پنالتی که روی این بازیکن انجام شد را سوت نزد.

دو سال و نیم بعد حرکت مشابه را خطا روی نیمار دانست و پنالتی اعلام کرد و سپس حرکت بازیکن PSG  را عامل بر زمین افتادن سوارس دانست.

آیتکین در لیگ قهرمانان اروپا تنها دو پنالتی گرفته بود. این پنالتی‌ها در دیدار‌های اتلتیکومادرید با پورتو  و همچنین پاری سن ژرمن و بازل اعلام شده بود. در نخستین بازی که در ۱۱ دسامبر ۲۰۱۳ برگزار شد اتلتیکو توانست از طریق این پنالتی یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. در دومین بازی داور در دقیقه ۹۰ به نفع پاری سن ژرمن پنالتی گرفت و ادینسون کاوانی آن را تبدیل به گل کرد. داور آلمانی پیش از بازی چهارشنبه شب برای تیم فرانسوی خوش یمن بود. این تیم فصل گذشته در دیداری که آیتکین قضاوتش را بر عهده داشت سه بر صفر برابر شاختار دونتسک پیروز شد.

داور ۳۸ ساله در این فصل پیش از دیدار نوکمپ در ۲۶ بازی پنج پنالتی گرفته بود. یعنی هر چهار بازی یک پنالتی. در مجموع بازی‌هایش نیز چنین آماری به دست می‌آید (۱۱۴ بازی و ۱۰۵ پنالتی).

او در این فصل بوندسلیگا ۱۱ بازی را قضاوت کرده که تنها یک پنالتی سوت زده است. آیتکین به خاطر محل زندگی‌اش  تاکنون داور بازی بایرن مونیخ نشده است؛ تیمی که همچون بارسلونا موقعیت‌های زیادی در محوطه جریمه دارد. با این حال قضاوت بازی تیم‌های تهاجمی همچون هوفنهایم و لایپزیگ را بر عهده داشته است و در چهار بازی که برای این دو تیم قضاوت کرده هیچ پنالتی سوت نزده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار عجیب از پنالتی‌های داور بازی بارسلونا - PSG»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..