تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس کیارستمی و انتشار تصاویری ناخوشایند از او که باعث انتقاد تند امیر آقایی شد +عکس

تاریخ نشر : شنبه 21 اسفند 1395 مشاهده : 5 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

عباس کیارستمی و انتشار تصاویری ناخوشایند از او : به اعتقاد امیر آقایی هیچ تصویری نمی‌تواند شمایل ماندگار عباس کیارستمی را در ذهن شاگردان و علاقه‌مندانش خدشه‌دار کند.

عباس کیارستمی

 بازیگر فیلم‌هایی چون «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند»، «شیفت شب» و «کوچه بی‌نام» از افرادی که تصاویری ناخوشایند از دوران بیماری عباس کیارستمی منتشر می‌کنند، انتقاد کرد.

عباس کیارستمی

آقایی در این باره در اینستاگرام نوشت: «اين روزها، همزمان است با ابتدای بيماری آقای كيارستمی، و عكسهای عجيبی از گنجه ها بيرون آمده است، عكسهای بيماريشان، عكسهای ناتوانی و خستگيشان. عكسهايی كه هر كسی ميتوانند باشند الا ايشان، دوستان لطفا حرمت استاد را نگه داريد، هيچ تصويری نميتواند شمايلِ ماندگار و مانای آقای كيارستمی را در ذهن شاگردان و علاقه مندانش خدشه دار كند، آقا، آقايان، حرمت نگه داريد لطفآ، سينه های چاك خورده از غم بزرگتان را از لای دست و پای فضاهای مجازيتان جمع كنيد ، بگذاريد همين اندك كوچكترهايی كه فقط محض استادی استاد، تصويری در ذهن دارند، به تصوير بی نقصشان دلخوش بمانند، شما هم اگر همراهيد، پيگير پرونده پزشكی استاد باشيد لطفا.»

 خبرآنلاین

اخبار مرتبط:

عکس های پزشک جنجالی عباس کیارستمی منتشر شد/ ناگفته های احمد میر پزشک عباس کیارستمی از علت مرگ وی

حکم پرونده پزشکی عباس کیارستمی ، برای پزشک معالج‌اش صادر شد/ فهرست چهار مورد قصور دردبار +عکس

عکس های مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی در لواسان با حضور گسترده بازیگران

مراسم تشییع پیکر عباس کیارستمی با حضور بازیگران و هنرمندان مشهور +تصاویر و فیلم

فرزندان مرحوم عباس کیارستمی در تشییع پیکر پدر! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس کیارستمی و انتشار تصاویری ناخوشایند از او که باعث انتقاد تند امیر آقایی شد +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..