تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«جادوگر کوچولو» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

«جادوگر کوچولو» به پردیس تئاتر تهران می‌آیدبه گزارش  حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی «هادی حسنعلی» و کارگردانی «فریبا دلیری» از 10 فروردین ماه در سالن استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 19 اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش بر اساس برداشتی آزاد از قصه «جادوگر کوچولو» اثر اوتفرید پرویسلر،ترجمه‌ی سپیده خلیلی نوشته شده است و داستان از جایی شروع می‌شود که بچه جادوگری تصمیمی می‌گیرد وارد جشن جادوگری بشود ولی به علت اینکه هنوز بچه است و نمی‌تواند خوب جادو کند، اجازه ورود به جشن را ندارد.

در این اثر بازیگرانی چون آرش صادقیان حقیقی، هادی حسنعلی، شیرین کاشفی، آرین ناصری مهر، احسان سامانی منش،علی محمدی، لیلی قربانعلی، آوا ناصری مهر ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به آهنگساز:حمیدرضا شجاعی، طراح صحنه: مهدی نیک روش، ساخت انیمیشن: رامین بهادری، طراح لباس.گریم و ماسک: فریبا دلیری، طراح و ساخت عروسک: شیدا صفوی، طراح پوستر و بروشور: محسن مسموعی، شاعر:هادی حسنعلی، خواننده : پانیذ شهرستانی، دستیار صحنه: مهرنوش دلیری، روابط عمومی:هادی حسنعلی، مدیر تولید: سعید ناصری مهر، اجرای گریم: محبوبه سجادی اشاره کرد.

نمایش «جادوگر کوچولو» به نویسندگی «هادی حسنعلی» و کارگردانی «فریبا دلیری»، از 10 فروردین در سالن استاد رشیدی پردیس تئاتر تهران و در ساعت 19 به روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««جادوگر کوچولو» به پردیس تئاتر تهران می‌آید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..