تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترنجی با ظاهری جدید و دلپذیرتر ؛ تغییرات در راه اند…

بعد از گذشت تقریبا چند ماه ، تیم ترنجی به این نتیجه رسید که زمان آن رسیده که ترنجی لباس های عیدی خودش را به تن کند.

در قالب جدید تمام سعی ما بر راحتی هرچه بیشتر کاربران ( البته مسلما تا حدی که دست ما باز بوده است ) بوده و در تلاش هستیم تا روز به روز آن را بهتر کنیم.

تقریبا ۳۱ ساعت از آپلود شدن قالب جدید و فعال شدن آن روی سایت میگذرد که البته خالی از استرس هم نبود! داشتن مخاطبان بسیار مسلما مسئولیت هایی به همراه دارد و برای همین ما نمیتوانستیم هیچ زمانی را تلف کنیم زیرا تک تک ثانیه هایی که دسترسی شما عزیزان از ترنجی را قطع کرده بودیم برای ما بسیار مهم و حیاتی به شمار می آمد.

اول ماجرا با مشکلات و باگ های ریز و درشت قالب برخورد هایی نه چندان دوستانه داشتیم که خیلی سرزده سراغمان آمدند.

اما خب مشکل اصلی ماجرا از جایی شروع شد که تصمیم گرفتیم تغییرات بزرگتری توی همین قالب جدید ایجاد کنیم و خب … بوووووم!!! ترنجی از دسترس همه حتی ما هم خارج شد.

با هزار بدبختی بالاخره دلیل از دسترس خارج شدن ترنجی را پیدا کردیم و آن را رفع کردیم ، اما اینبار تغییرات قالب اعمال نمیشدند ( با تشکر بسیار از صدرای عزیز بابت اون چک باکسی که فعال کرده بودند ) !

به هر حال بعد از این همه سختی و رفع تمامی باگ های شناخته شده ، ترنجی را دوباره در دسترس همگان قرار دادیم تا به حیات شادمان خود ادامه دهد.

بگذریم…

بعد از گذشت ۳ سالی که از تولد ترنجی میگذرد ، هنوز راه زیادی تا رسیدن به قله داریم و در این راه بیشتر از هر چیز دیگری به کمک شما همراهان همیشگی ترنجی ، که ما را در شرایط سخت تنها نگذاشتید ، داریم.

تا یادمان نرفته است ، این را هم بگوییم که در صورت مشاهده هرگونه باگ و مشکل در قالب یا داشتن انتقاد نسبت به آن ، خیلی خوشحال میشویم که ما را از آنها مطلع نمایید تا به بهترین شکل در خدمت شما باشیم.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترنجی با ظاهری جدید و دلپذیرتر ؛ تغییرات در راه اند…»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..